Doar 567.663 din utilizatorii romani de Facebook au interactionat cu fanpage-urile romanesti in luna iunie

Orice activitate de marketing pe retelele sociale trebuie sa aiba niste indicatori clari pe care sa-i urmareasca, pe care sa-i poata compara cu pagini concurente si chiar cu mediile pe categorie. Toate companiile care investesc intr-o prezenta pe retelele sociale ar trebui sa urmareasca in acest mod eficienta investitiilor lor.

Unul din cele mai importante aspecte pe care companiile trebuie sa le urmareasca pe retelele sociale este engagementul sau interactiunea directa cu utilizatorii. Asa ca astazi anuntam doi indicatori care permit masurarea engagementului pe retelele sociale: “engaged users” si “content engagement rate.

Primul indicator lansat astazi de Facebrands.ro este cifra utilizatorilor care au interactionat cu o pagina intr-o anumita perioada de timp “engaged users” este un indicator mai clar decat numarul de fani, pentru ca numarul de fani nu garanteaza expunerea la mesajele paginii, in timp ce acesti “engaged users” sunt utilizatori care chiar au interactionat cu pagina, pe de o parte fiind implicati/engaged in activitatea cu care au interactionat, pe de alta parte generand mai multa expunere in randul fanilor pentru mesajele cu care au interactionat.

Luna trecuta, de exemplu, doar 567.663 din utilizatorii romani de Facebook au interactionat cu fanpage-urile romanesti.

Al doilea indicator, “content engagement rate”, reprezinta rata de interactiune pe elemente de continut publicate pe retele sociale, care poate fi analizata in profunzime pe tipuri de continut si de interactiuni, precum si comparata cu cifrele similare ale paginilor concurente si cu cifrele medii de “content engagement rate” pe categorie.

Acesti doi indicatori sunt doar primii dintr-o serie de 30 de indicatori disponibili in versiunea PRO a serviciului Facebrands.ro, versiune care ofera o analiza competitiva detaliata pentru fanpage-urile romanesti, si pe care o vom lansa saptamana viitoare. In acest moment, Facebrands PRO este intr-un test limitat, companiile interesate pot scrie la contact@facebrands.ro pentru a solicita includerea in acest test.

Scurtaturi Facebrands.ro:

Topul paginilor de Facebook romanesti pe categorii: www.facebrands.ro

Harta utilizatorilor si paginilor de Facebook pe judete si orase: http://www.facebrands.ro/map.html

Topul aplicatiilor romanesti de Facebook: http://www.facebrands.ro/apps.html

Facebrands Reports:  http://www.facebrands.ro/blog/

Evolutia check-in-urilor pe retelele sociale in Romania: www.facebrands.ro/places

Date demografice despre utilizatorii Facebook din Romania: http://www.facebrands.ro/demografice.html

Versiunea PRO (acces limitat): http://pro.facebrands.ro

Multumim celor care au preluat stirea:


Comments

2 responses to “Doar 567.663 din utilizatorii romani de Facebook au interactionat cu fanpage-urile romanesti in luna iunie”

Leave your response
  1. [...] de utilizatori pe fanpage, un prim milestone decent pentru orice fanpage nou infiintat :-) . Detalii aici.  Trimite prin email. [...]

  2. [...] Facebook se apropie de 3.5 milioane de conturi în România şi 750 de milioane în toată lumea. Doar 500.000 din cei 3.5 milioane au interacţionat în iunie cu fanpageurile. Detalii. [...]