Alerte pe email despre performanțe pe Facebook

Bucureşti, 29 noiembrie 2011: Facebrands.ro, serviciul de monitorizare a paginilor de Facebook în România, a lansat astăzi posibilitatea de a primi pe email informații la zi despre performanța fanpage-urilor proprii sau despre activitatea concurenților pe Facebook. Opţiunea de alertare prin email este disponibilă numai pentru clienţii care folosesc serviciul de analize avansate Facebrands PRO.

Serviciul de alerte îi poate anunța pe utilizatorii Facebrands PRO despre acțiuni demarate pe Facebook precum un tab nou, un ad nou sau o campanie nouă, pentru anumite pagini urmărite individual sau pentru toate paginile dintr-o anumită categorie, date pe care le găsesc și pe pro.facebrands.ro în secțiunea Intelligence.

Utilizatorii Facebrands PRO pot accesa și prin aceste alerte secțiunea Intelligence a serviciului, care le arată toate tab-urile, ad-urile și campaniile înregistrate de Facebrands PRO pentru orice perioadă din ultimele 6 luni, atât pentru cele 15.000 de pagini monitorizate, cât și pentru site-uri externe.

De asemenea, atât pentru paginile proprii, cât și pentru anumite pagini concurente, serviciul de alerte Facebrands PRO poate trimite, pe email, zilnic sau săptămânal, date despre sănătatea și performanța acestora, pentru informații detaliate, abonații Facebrands PRO având posibilitatea de a accesa și analizele dedicate din cadrul serviciului.

Noul serviciu de alerte este disponibil gratuit în cadrul abonamentelor Facebrands PRO. Până pe 15 decembrie 2011, prețul abonamentelor în cadrul contractelor pe minim un an va fi de 99 euro/lună pentru o singură categorie (un client poate urmări până la 1.000 de pagini cu acest abonament, condiţia fiind să se regăsească în aceeași categorie) și de 399 euro/lună pentru abonamentele nelimitate, care permit accesul la peste 15.000 de pagini grupate în peste 60 de categorii, precum și la statistici agregate, la nivel de categorie.

Facebrands.ro monitorizează acum peste 15.000 de pagini create pe Facebook de persoane si instituții [companii, ONG-uri etc], arătând creşterea numărului de fani al acestora pe zile şi săptămâni, în comparaţie cu alte pagini din aceeaşi categorie.

Din august 2011 Facebrands.ro oferă şi analize avansate atât pentru performanţa comparativă a paginilor, cât şi pentru activitatea comercială derulată pe Facebook în fiecare din cele peste 60 de categorii. Detalii despre Facebrands PRO pot fi găsite aici: http://pro.facebrands.ro/intro

Despre FACEBRANDS.RO

Facebrands.ro este serviciul de monitorizare a paginilor româneşti create pe reţeaua socială Facebook, lansat la începutul anului 2011 de STANDOUT şi BYTE FLUX. Facebrands.ro prezintă atât date despre activitatea utilizatorilor pe Facebook, cât şi despre evoluţia şi activitatea paginilor româneşti pe această reţea. Directorul paginilor româneşti pe Facebook prezintă evoluţia fanilor pentru fiecare pagină, pe categorii, precum şi istoricul acestor cifre pe zile şi săptămâni.

Despre STANDOUT

STANDOUT este o agenţie de comunicare pe bloguri şi reţele sociale înfiinţată în 2007. STANDOUT derulează permanent campanii pe cele mai vizitate bloguri şi reţele sociale din România, gestionând o reţea de peste 200 de bloguri româneşti selectate după criterii cantitative şi calitative.

STANDOUT a implementat în 2011 campanii pentru branduri ca Orange, Rompetrol, Sony, Gealan, BCR, Coca-Cola, Toshiba, Dove, Rexona, HP, Beck’s, UPC, Santal, Jacobs, KLM, Titan, Praktiker, Dacia, Beko, Signal, Rama.

Despre BYTE FLUX

BYTE FLUX este o agenţie de web şi software development din Bucureşti, cu o experienţă de peste 7 ani în domeniu, regăsită în produse media precum Wall-Street.ro, Kuponiada.ro, Kudika.ro şi Redutti.ro. Experienţa BYTE FLUX se extinde şi în aria aplicaţiilor de Facebook complexe şi a aplicaţiilor de iPhone/iPad (Objective-C).