Cum sa obtii engagement relevant pe Facebook – un exemplu

Danone Activia este un brand din ce in ce mai prezent in social media. Pe facebook, pagina Activia Romania are 27.282 de fani, si, cel putin in ultima perioada, un engagement peste medie, apropiindu-se chiar de liderii categoriei Mancare si Bautura(paginile Doncafe si Pepsi).

In aceasta luna Activia a reusit performanta de a avea cel mai engaging post pe wall din intreaga categorie din ultimele doua luni, precum si cel mai engaging din intreaga istorie a paginii Activia, pe care vi-l prezentam in continuare. In topul posturilor dupa engagement de la inceputul anului si pana acum, acest mesaj ocupa locul doi in intreaga categoriei, flancat de doua mesaje ale paginii Pepsi Romania pe locurile 1 si 3. (puteti vedea pentru orice perioada incepand cu 1 ianuarie 2011 care au fost cele mai “engaging” mesaje din fiecare categorie la care aveti acces in Facebrands PRO si le puteti sorta pe tipuri de continut)
Unul din mesajele cheie pentru brandul Activia este o viata sanatoasa, motiv pentru care multe din mesajele publicate pe wall-ul fanpage-ului Activia Romania sunt indemnuri la “obiceiuri sanatoase”, la o viata activa, la cat mai multa miscare. Unul dintre ele a fost chiar mai indraznet si a aratat unul din cele mai atletice saruturi posibile. Ca mai jos.

Ei bine, unii din fanii cei mai engaged ai Activia au acceptat provocarea, au creat propriul lor “sarut atletic” si au publicat fotografia in acelasi loc de unde s-au inspirat, pe wall-ul fanpage-ului Activia Romania.

Aceasta fotografie, publicata de un fan intr-adevar “engaged” a obtinut 3667 like-uri, 192 comentarii si 39 de share-uri, un total de 3859 interactiuni.


Comments

2 responses to “Cum sa obtii engagement relevant pe Facebook – un exemplu”

Leave your response
  1. Ania says:

    :) ) Nici macar nu se apropie de angagement-ul provocat de Pepsi.
    Don Cafe scrie posturi kilometrice si boring pe care nu le citeste nimeni. Pepsi sunt SOCIAL! iar asta se vede din feedback-ul pe care il au.
    Sunt pagini cu numar triplu de fani care nu reusesc sa aiba feedback-ul lor.
    Sa scrii content de calitate nu este usor, din pacate.

  2. Andrei says:

    Merita apreciati toti cei care au idei bune si cu efect