Premiera: Fanii Heineken din Romania via Facebook Insights

De la inceputul anului 2012, atat Facebrands.ro cat si Facebrands PRO urmaresc si activitatea utilizatorilor din Romania pe paginile de Facebook globale/internationale. Heineken, Magnum, Coca-Cola sunt cateva din paginile internationale pe care urmarim datele oferite de Facebook despre evolutia, activitatea si engagementul lor in plan local. Cifra fanilor pentru aceste pagini are o steluta in dreptul ei, care va atrage atentia la mouseover ca este o estimare oferita de Facebook, prin alte mecanisme decat cifra fanilor pentru paginile locale.

Prima intrebare pe care am primit-o de la administratorii din Romania ai paginilor internationale in ultimele saptamani a fost legata de diferenta/discrepanta dintre numarul de fani afisat in facebrands.ro si cel disponibil in Facebook Insights: de ce cifra din facebrands.ro este mai mica decat cea din Facebook Insights? Cauza acestei diferente este modul in care preluam datele. Ambele seturi de date provin de la Facebook, insa din locuri diferite.

Am decis sa incepem rezolvarea problemei prin eliminarea acestei diferente, pentru paginile care vor sa afiseze in facebrands.ro cifra fanilor din Insights.

Astfel, la sfarsitul saptamanii trecute, Facebrands a mai inaugurat  o premiera in Romania, cu  ajutorul echipei Heineken din Romania si a agentiei WebTailors:  cifra curenta a fanilor din Romania si evolutia zilnica a acestei cifre pentru pagina Heineken sunt preluate direct din Insights, unde aceasta cifra este actualizata mai frecvent.

Paginile cu date din Insights nu vor avea acelasi ritm de actualizare ca paginile locale, insa vor avea o cifra a fanilor  care va corespunde cu cea din Insights, atat in modulul afisat pe Facebook cat si in cel disponibil pe Facebrands PRO, pentru administratorii de pagini care aleg sa foloseasca aceasta optiune. Veti vedea in dreptul acestora doua stelute, care la mouseover vor atrage atentia ca aceasta cifra este obtinuta din Facebook Insights.