Noutati Facebrands PRO

Inca de la inceputul anului am lucrat la imbunatatirea serviciului Facebrands PRO, iar agentiile si clientii care ne folosesc deja serviciul stiu lucrul acesta.

Un nou design Facebrands PRO

Am inceput luna martie cu o imbunatatire a designului Facebrands PRO, in care am acordat o importanta mai mare graficelor pentru a putea cuprinde vizual cat mai multe date si pentru a va permite o perspectiva cat mai ampla asupra fiecarui set de date. Am imbunatatit accesul la fiecare subset de date despre fani, activitate sau interactiuni, iar paginile Facebrands PRO se incarca acum chiar si mai rapid.

Liste personalizate pe categorii sau din toate categoriile

Mai multi clienti ne-au intrebat cum pot urmari si evolutia unei liste personalizate de pagini, de exemplu paginile tuturor marcilor de bere, si cum pot obtine o raportare la medii calculate pentru aceasta lista personalizata, si nu doar pentru toate paginile incadrate in categoria proxima (in cazul exemplului dat, categoria Mancare si bautura). Ne-am pus pe lucru si astazi deja facilitatea exista in conturile tuturor clientilor Facebrands PRO, fara costuri suplimentare.

Fiecare client Facebrands PRO isi poate seta, pentru categoriile la care are acces in cadrul abonamentului, orice lista individuala care sa contina paginile pe o anumita subcategorie personalizata pe care vrea sa o urmareasca. Si se poate compara direct, pe fiecare indicator care permite asta, cu cifra medie pe lista creata, sau cu deja clasicele medii pe toata categoria sau pe top 10 pagini din categorie.

People talking about this – date istorice si structura

Am lansat in urma cu ceva timp doua grafice care urmaresc si acest indicator public oferit de Facebook de cateva luni. Spre deosebire de ultima cifra afisata in fiecare pagina de Facebook, noi avem si istoricul/evolutia acestei cifre pentru fiecare din paginile monitorizate. Mai mult, pentru ca acesta este un indicator complex, care ia in calcul atat fanii noi, cat si fanii engaged, si pentru ca noi stim cifra fanilor noi ai fiecarei pagini in fiecare zi, va prezentam in Facebrands PRO, pentru fiecare pagina, si proportia fanilor noi in “People talking about this” pe orice perioada selectata, ca sa puteti vedea cat din cifra PTAT se datoreaza fanilor noi si cat fanilor care au interactionat in alte moduri cu pagina (continut, tagging etc.)

Gasiti explicatia completa in limba romana a acestui indicator, la fel ca pentru toti ceilalti pe care ii afisam in Facebrands PRO, cu ajutorul butonului informativ i, prezent in coltul din dreapta sus al fiecarui grafic/tabel.

PS: Mai sunt doar 2 saptamani pana ce toate paginile de Facebook vor trece la noul format Timeline! Sunteti pregatiti?