Cele mai populare Facebook Offers in Romania

Facebook a lansat de curand o noua facilitate pentru administratorii paginilor de companie: Offers.

Facebook Offers functioneaza pe un principiu asemanator cu cel al reducerilor sub forma de cupoane, doar ca au potentialul de a se raspandi viral. Primul pas este  publicarea unei astfel de  Facebook Offer, care ajunge in news feed-ul utilizatorilor pe care ii atinge pagina in mod organic sau, in cazul ofertelor folosite ca promoted posts, in news feed-ul utilizatorilor cuprinsi in bugetul ales.  Pe urma, fiecare utilizator de Facebook care revendica o astfel de „Facebook Offer” publica automat pe timeline-ul sau si in newsfeed-ul unora dintre prietenii sai un anunt legat de revendicarea ofertei precum cel de mai jos:

Din punctul de vedere al cumparatorului, utilizarea acestui serviciu este gratuita, si presupune doar solicitarea/revendicarea ofertei, daca aceasta i se pare atractiva. Mai departe, utilizatorul primeste pe contul de email atasat profilului de Facebook toate detaliile necesare pentru a revendica reducerea pe care a solicitat-o, insa datele sale personale nu sunt trimise celui care a lansat oferta.

Din punctul de vedere al unei pagini care creeaza o oferta, aceasta este practic un promoted post, iar administratorul paginii trebuie sa cheltuie minim 5 $ pe promovarea ofertei pe care tocmai a creat-o. Evident, suma creste cu cat reach-ul dorit este mai mare. Aceasta oferta poate fi o reducere ce se aplica fie in magazine, fie in cazul achizitionarii unor produse online, fie in ambele situatii. Userii din target-ul vizat sunt liberi sa profite de discountul anuntat prin intermediul ofertei, fara nici un cost asociat acestei actiuni.

Ati incercat Facebook Offers? Cu ce rezultate? Ce probleme ati intampinat?

Au mai scris despre Facebook Offers: Auras Mihai si Marius Sescu.

Iata care sunt cele mai populare 10 oferte pe Facebook in Romania, in momentul publicarii articolului:


Comments

2 responses to “Cele mai populare Facebook Offers in Romania”

Leave your response
  1. Alexandru says:

    Eu am vrut să încerc promoțiile alea minunate, dar pe mine m-ar avantaja un sistem similar cu cel al celor de la foursquare, care face unlock la oferte bazat pe check-in…

    Facebook offers în forma în care sunt acum nu însemnă nimic mai mult decât un advert, care poate fi făcut, după cum bine spuneai, prin promovarea unei scrieri de pe pagină. Unicul avantaj este că în prezent nu poți promova postări ale unei pagini cu puține like-uri, dar poți face oferte care să ajungă la target.

    Concluzie, avantaj nou-veniți.

  2. Marius Sescu says:

    Mersi pentru mențiune. Am testat ofertele, cred că vor merge bine pentru brandurile din retail, costurile sunt mult mai reduse decât ofertele prin site-urile de reduceri, de exemplu.