Ultimele noutati pentru administratorii paginilor de facebook: Promote Post devine Boost Post si multe altele

Facebook incearca sa creasca interesul administratorilor de pagini pentru posturile promovate (platite), printr-o schimbare ce tine de semantica. Astfel, la postarile pe care le face o pagina, in loc de “Promote post”, unii utilizatori pot vedea “Boost post”, “Advertise post”, sau chiar “Get more reach”.

Facebook Boost post

Promoted posts reprezinta  o modalitate prin care mesajul unei pagini ajunge la mai multi dintre fanii acesteia, decat ar face-o post-ul in mod obisnuit, organic. Aceste postari promovate apar in newsfeed-ul fanilor (optional si al prietenilor acestora), pana cand se atinge un anumit numar de fani estimat de Facebook. Bugetul minim pentru a promova un post este de 5$. Prin aceasta schimbare, optiunea de promovare a mesajelor din timeline-ul paginii prin Boost Post a devenit accesibila si pentru paginile mai vechi, Promote Post fiind initial disponibila doar pentru mesajele recent publicate.

Din celelalte functionalitati implementate de Facebook in ultima vreme, merita mentionate:

  •          Schimbarea layout-ului News Feed. Continutul poate fi filtrat dupa tip: foto, muzica, altele. In plus, s-a marit dimensiunea pozelor si a Ad-urilor, iar cover photo-ul unei pagini apare in news feed-ul prietenilor atunci cand cineva da Like paginii respective.  (http://facebrands.ro/1ctzl si http://facebrands.ro/2sd0m)
  •          Schimbarea design-ului pentru Timeline. Profilele utilizatorilor de Facebook arata altfel: News Feed-ul se afla acum in partea dreapta in timp ce in stanga sunt mai bine evidentiate informatiile despre utilizator. Coloana din stanga poate fi personalizata, iar sectiunile afisate pot fi reorganizate de utilizator in ordine in care doreste. http://facebrands.ro/x53xn
  •          Facebook a ridicat o parte din restrictiile pentru cover photos. Acum este permisa adaugarea unui text “Call to action”, cat timp textul nu ocupa mai mult de 20% din imagine.  http://facebrands.ro/eco7z
  •          Facebook a introdus butonul de “Reply” si organizeaza comentariile in threaduri. http://facebrands.ro/znjse

La final, va invitam sa cititi un articol interesant, despre cum atentia utilizatorilor de Facebook  se intreapta dinspre desktop spre mobil, iar advertiserii ar trebui sa isi schimbe strategia in consecinta. http://facebrands.ro/1da17

Daca aveti si alte noutati interesante despre Facebook, va asteptam sa ne scrieti despre ele in comentarii.