Cum si-au implicat efectiv candidatii la presedintie fanii pe Facebook in ultima luna, conform Facebrands PRO – o imagine de ansamblu

- Klaus Iohannis a determinat  cei mai multi utilizatori de Facebook sa interactioneze cu mesajele de pe pagina sa -184.413, depasindu-l pe Victor Ponta (184.040)
- Monica Macovei a obtinut mai mare grad de implicare raportat la numarul de fani – 62%,  un procent dublu fata de cel obtinut de Victor Ponta si cu 26% mai mare decat gradul de implicare al utilizatorilor pe pagina lui Klaus Iohannis

Bucuresti, 28 oct: 2014 a fost anul in care candidatii la alegerile prezidentiale au incercat sa stimuleze mai mult implicarea utilizatorilor de Facebook, insa nu toti au reusit sa o faca in aceeasi masura. Va prezentam cateva seturi de cifre extrase din Facebrands PRO pentru ultimele 31 de zile.

In cifre absolute ale numarului de utilizatori unici care au interactionat cu paginile de Facebook ale candidatilor la alegerile prezidentiale din 2014 in ultimele 31 de zile, topul este urmatorul:

Dupa cum se observa si cu aceasta ocazie, numarul fanilor nu este un indicator comprehensiv si suficient al activitatii si rezultatelor pe Facebook, cifra utilizatorilor unici care au interactionat cu continutul paginii fiind mult mai relevanta pentru activitatea si performantele paginii, alaturi de intreaga suita de indicatori Facebrands.

“In avalansa de cifre despre activitatea oricaror pagini de Facebook trebuie sa poti face doi pasi in spate si sa poti vedea perspectiva de ansamblu. Abia dupa ce ai aceasta perspectiva poti face analize in profunzime, si avem in Facebrands PRO o suita dedicata de analize pentru ambele perspective”, a declarat Ionut Oprea, managing partner Facebrands.

Cifra utilizatorilor unici care au interactionat cu o pagina de facebook, numita engaged users, este o facilitate unica a serviciului de monitorizare a paginilor de Facebook din Romania, Facebrands PRO.

Facebrands PRO permite si comparatia acestei cifre cu cea a fanilor paginii pentru a stabili gradul de implicare al acestora, denumita engagement rate.  Dupa acest indicator, topul este urmatorul:

Un alt indicator facebrands PRO clasifica utilizatorii activi pe o pagina dupa numarul de interactiuni, pentru a se putea analiza  proportiile celor care au avut o singura interactiune respectiv a celor cati au avut mai multe

Analizand paginile primilor candidati dupa rata de revenire/interactiune repetata, se poate observa ca in ce priveste numarul de interactiuni pe pagina, candidatul Klaus Iohannis are o audienta mai loiala, mai activa decat Victor Ponta, avand pe pagina de Facebook mai multi utilizatori cu activitate ridicata(cu mai mult de o interactiune), in ultima luna.

Pentru orice alte detalii privind activitatea pe paginile de Facebook ale candidatilor la alegerile prezidentiale din 2014 sau a celorlalte peste 25.000 de pagini de Facebook romanesti monitorizate(25.888 in acest moment), va invitam sa ne contactati la contact@facebrands.ro

Serviciile Facebrands.ro si Facebrands PRO  ofera prin comparatii complete la nivel de industrie/categorie o imagine completa asupra tuturor activitatilor de marketing si comunicare pe Facebook in orice segment de piata, majoritatea agentiilor si clientilor care obtin rezultate pe Facebook folosind serviciul Facebrands PRO pentru masurare si benchmarking.

In plus, clientii Facebrands PRO primesc alerte pe email oricand concurenții lor întreprind o actiune pe Facebook si urmaresc in Facebrands PRO intreaga activitate pe Facebook a industriei din care fac parte.

Scurtaturi Facebrands:
Facebrands PRO http://pro.facebrands.ro/intro
Topul paginilor de Facebook romanesti pe categorii: www.facebrands.ro
Harta utilizatorilor si paginilor de Facebook pe judete si orase: http://www.facebrands.ro/map.html
Topul aplicatiilor romanesti de Facebook: http://www.facebrands.ro/apps.html
Facebrands Reports:  http://www.facebrands.ro/blog/
Evolutia check-in-urilor pe retelele sociale in Romania: www.facebrands.ro/places
Date demografice despre utilizatorii Facebook din Romania: http://www.facebrands.ro/demografice.html


Comments

One response to “Cum si-au implicat efectiv candidatii la presedintie fanii pe Facebook in ultima luna, conform Facebrands PRO – o imagine de ansamblu”

Leave your response
  1. [...] pe Facebrands. Etichete: Facebook .nrelate_related .nr_sponsored{ left:0px !important; [...]