Klaus Iohannis a obținut și milionul care contează: peste 1 milion de oameni implicați pe pagina sa de facebook

Doar o scurtă si rapidă observație pentru moment:

În urmă cu 2 zile Klaus Iohannis a atins cifra de 1 milion de fani, după ce pe 16 noiembrie, în ziua alegerilor prezidențiale, depășise pe acest indicator pe contracandidatul său, Victor Ponta. (Evoluția acestui indicator o puteți urmări mereu aici, la liber: http://www.facebrands.ro/brand/31493/Klaus-Iohannis.html)

Însă cifrele care au contribuit cel mai mult la succesul campaniei pe Facebook a lui Klaus Iohannis au fost cele de engagement. Și aici, nu atât numărătoarea de like-uri la conținutul paginii, cât cifra de engaged users, a oamenilor unici care au interacționat în mod unic cu pagina de Facebook Klaus Iohannis.

În ultimele 31 de zile, Klaus Iohannis, echipa sa și activismul record exprimat pe Facebook au convins peste 1 milion de utilizatori să interacționeze cu mesajele publicate pe această pagină, conform cifrelor Facebrands PRO. Acesta este milionul care contează. 

Revenim și cu alte detalii importante.