Cate interactiuni a generat pentru brandurile romanesti pe Facebook #thedress ?

Fenomenul viral al saptamanii trecute, al lunii februarie si al inceputului de an #thedress a pornit din SUA de la simpla intrebare publicata pe tumblr de o femeie: “Este aceasta rochie neagra cu albastru sau alba cu auriu?”.

De aici si cu ajutorul site-ului Buzzfeed care a transformat aceasta idee intr-o serie de articole pe aceeasi tema(primul din ele a generat milioane de afisari si zeci de mii de interactiuni), si a altor site-uri care i-au urmat exemplul, a pornit o adevarata dezbatere pe Twitter si pe Facebook ce a depasit granitele Statelor Unite si a ajuns un fenomen international, aterizand si in Romania, chiar si pe paginile de facebook ale brandurilor romanesti care au incercat sa exploateze popularitatea fenomenului.

Sa vedem cine ce a reusit si cu ce rezultate. Va prezentam un top la prima vedere al celor mai interactionate integrari #thedress de pe paginile romanesti de Facebook, pe care, cu ajutorul vostru, daca ne-a scapat ceva, il vom putea completa in timp real:

1.

Pe locul intai, din punct de vedere atat al interactiunilor totale, se afla Ursus Romania cu o postare simpla, la subiect, dar subtila, fara sa mentioneze nimic despre rochie si intreaga poveste din spate.
Interactiuni totale: 1524 (Likes, Comments & Shares)

 

 

2.

La o distanta mare fata de locul intai, se afla Tarom.ro, ce a utilizat o fotografia cu o aeronava proprie precizand culorile acesteia ca alegerea corecta pentru dilema saptamanii.
Interactiuni totale: 366 (Likes, Comments & Shares)

 

 

 

3.

Pe locul trei se afla “Dume de Mestecat” o pagina care a integrat problematica rochiei intr-un model de produs asemenea celor realizate de creatorii ei, stickere si tricouri.
Interactiuni totale: 312 (Likes, Comments & Shares)

 

 

In continuare va puteti delecta cu restul mesajelor ce merita mentionate din acest top, creat cu ajutorul FacebrandsPro