Engagementul zilei de 1 aprilie, sub lupa Facebrands

Dupa cum era de asteptat, ziua de 1 aprilie a fost prilej de mesaje tematice si pe paginile de Facebook ale brandurilor din Romania. Peste 40 de pagini romanesti de Facebook au publicat astfel de mesaje.

Ironia sortii face ca postarea cu cele mai multe interactiuni/cu cel mai mare engagement sa fie una care sugereaza ca 1 aprilie nu este cel mai bun moment pentru a face glume.

Insa sa vedem cum arata top-ul mesajelor de 1 aprilie 2015, pe paginile de Facebook din Romania, dupa numarul total al interactiunilor, apoi dupa cel al like-urilor, al comentariilor si al distribuirilor.

1. Sprite

Pe locul intai al interactiunilor totale se afla Sprite ce a comunicat in acelasi stil din ultima vreme: #AdevarulRacoritor. Asadar, cea mai engaging postare de 1 Aprilie nu este o gluma, ne pare usor rau:).

2. Fanta

Pe locul al doilea se afla o alta postare ce nu contine o farsa. Mesajul de la Fanta da curs povestilor.

E 1 aprilie! Ti-a facut cineva vreo farsa? Nu uita sa razi, ni se intampla tuturor :)

Posted by Fanta on Wednesday, April 1, 2015

3. Coca-Cola

Coca-Cola inchide TOP 3 mesaje tematice de 1 aprilie 2015, top ocupat in intregime, dupa cum se vede, de branduri din categoria de produse „Mancare & Bautura” ce nu au facut nicio farsa propriu-zisa ci doar au vorbit despre farsele/pacalelile de 1 aprilie.

Mare grija astazi la pacaleli! Daca deja ai patit-o astazi, da un tag persoanei care te-a pacalit :)

Posted by Coca-Cola on Wednesday, April 1, 2015

Asta nu inseamna insa ca in 2016 nu vor reveni farsele in topul engagementului de 1 aprilie, chiar le asteptam!

TOP 3 pacaleli / farse efective:

1. Bicicletele Pegas

Suntem onorati sa colaboram cu Politia Calare. Tocmai am livrat 50 de Pegas-uri customizate pentru a le usura munca agentilor pe timp de vara.

Posted by Bicicletele Pegas on Tuesday, March 31, 2015

2. Renault Romania

O veste bună: semafoarele vor avea o culoare în plus, care indică “Prioritate pentru șoferii Renault”!Ce părere aveți?

Posted by Renault Romania on Tuesday, March 31, 2015

3. Skittles

Din perspectiva like-urilor, topul e similar cu cel general.

Din perspectiva numarului de comentarii, insa, top-ul arata astfel:

Iar cele mai distribuite (‘shared’) mesaje au fost cele de mai jos:

TOPul dupa numarul total al interactiunilor a tuturor paginilor luate in calcul in cadrul articolului: