Facebrands afișează datele demografice pe județe, regiuni și orașe ale utilizatorilor de Facebook din România și anunță facilități noi în ambele platforme

Serviciile de monitorizare a activității și performanței pe Facebook Facebrands.ro și Facebrands PRO au de astăzi facilități noi care oferă informații în premieră în România.

Utilizatorii serviciului gratuit Facebrands.ro pot urmări acum datele demografice ale utilizatorilor de Facebook la nivel de regiune istorică, județ și oraș, în timp ce clienții care folosesc platforma avansată Facebrands PRO pe bază de abonament au posibilitatea de a urmări în detaliu evoluția afișărilor pentru posturile video, precum și a interacțiunilor specifice posturilor de tip offer și event.

Facebrands completează astfel profilul demografic al utilizatorilor de Facebook din România, exprimat atât la nivel general, cât și pe regiuni istorice, județe și chiar la nivelul orașelor. Procentele demografice pentru fiecare segment de vârstă și pe sexe sunt afișate și în contextul cifrelor naționale, pentru a se observa cum se diferențiază fiecare regiune, județ și oraș față de cifrele demografice ale întregii populații de utilizatori de Facebook din România.

Facebrands va monitoriza lunar aceste date și va anunța în continuare, la fel ca până acum, modificările care apar. De asemenea, pentru cei interesați, va exista și posibilitatea analizei istoricului evoluției acestor date, atât la nivel național cât și la nivel regional și local, precum și de a efectua alte analize avansate, la cerere.

Date demografice regionale (vezi  Harta utilizatorilor de Facebook din România)

La nivel regional, 38,12 % din utilizatorii români de Facebook care și-au setat orașul sunt localizați în Muntenia, 18,5 % în Transilvania, 12,99% în Moldova și 8,36% în Oltenia.

Dacă la nivel național împărțirea pe sexe este 50,41% femei/ 49,59% bărbați, pe regiuni aceste procente variază, în Transilvania înregistrându-se cel mai mare procent de femei pe Facebook- 51,1% și cel mai mic al bărbaților – 48.89%, iar în Oltenia cel mai mic procent al femeilor – 46,6% și cel mai mare al bărbaților.

Datele regionale și locale sunt disponibile în format grafic pe pagina Harta utilizatorilor de Facebook din România, iar cele naționale pot fi urmărite și separat.

La nivel de vârstă:

În Muntenia sunt pe Facebook mai mulți utilizatori cu varste între 25-34 și 35-44 față de procentul național, și mai puține persoane peste 65 de ani.

În Transilvania sunt pe Facebook mai puțini utilizatori cu vârste între 18-24, 25-34 și 35-44 față de procentul național, și mai mulți pe segmentele de vârstă 45-54, 55-64 și 65+.

În Moldova numărul persoanelor tinere active pe Facebook cu vârste între 13-17 și 18-24 este mai mare față de procentul național, în timp pe celelalte segmente procentul este sub cel național, cu excepția segmentului 55-64 de ani, unde proporția este egală și pentru regiunea Moldova și la nivel național.

Noutăți  Facebrands PRO:

Original video views: Utilizatorii platformei Facebrands PRO pot urmări începând de azi performanța la nivel de ‘views’ (‘afișări’) a posturilor video originale publicate de paginile dintr-o anumită categorie.

Events: Toate evenimentele create/publicate de cele 36.000 pagini românești monitorizate sunt acum urmărite zilnic, și poate fi urmărită la fiecare din ele evoluția interacțiunilor specifice – câți utilizatori sunt ‘interesați’ și câți utilizatori își anunță intenția de a participa (‘attenting’).

Offers: Toate ofertele create/publicate de cele 36.000 pagini românești monitorizate sunt acum urmărite zilnic, și poate fi urmărită evoluția interacțiunilor specifice – câți utilizatori și-au salvat oferta respectivă.

Aceste facilități, la fel ca toate celelalte de până acum, sunt disponibile tututor clienților Facebrands PRO fără costuri suplimentare.

“Cu aceste facilități unice, Facebrands își continuă misiunea de a deveni o platformă completă de monitorizare și analiză a întregii activități comerciale pe Facebook în România.”, a declarat Ionuț Oprea, managerul serviciilor Facebrands.

De asemenea, Facebrands lansează pentru clienții Facebrands PRO programul Feature Request, un instrument la îndemână prin care aceștia pot propune instantaneu orice facilități sau îmbunătățiri care să îi ajute și mai mult în monitorizarea și analiza activității și performanțelor locale pe Facebook.

Serviciile Facebrands.ro și Facebrands PRO oferă o imagine completă asupra tuturor activităților de marketing și comunicare pe Facebook în orice categorie sau industrie, majoritatea agențiilor și clienților care obțin rezultate pe Facebook folosind serviciul Facebrands PRO pentru măsurare și benchmarking.

În plus, clienții Facebrands PRO primesc alerte pe email oricând concurenții lor întreprind o acțiune pe Facebook și urmăresc în Facebrands PRO întreaga activitate pe Facebook a industriei din care fac parte.

Despre FACEBRANDS
Facebrands.ro este serviciul de monitorizare a paginilor românești create pe rețeaua socială Facebook. Facebrands.ro prezintă atât date despre activitatea utilizatorilor pe Facebook, cât și despre evoluția și activitatea paginilor românești pe această rețea. Majoritatea agențiilor și clienților care urmăresc maximizarea rezultatelor activității pe Facebook folosesc abonamente Facebrands PRO care încep de la 119 euro/lună.
Detalii: http://pro.facebrands.ro/intro